Fransız Ajans APCI tarafından 1999 yılından bu yana gerçekleştirilen Label of the Observeur Du Design tasarım ödülleri yarışmasını, Tutku ve Karam adındaki ürünlerinin tasarımlarıyla Eti kazandı.
Eti Pazarlama Müdürü Merve Erdebil Munguldar, Eti markasının 50 yıllık tecrübesi ve sıkı bir çalışmanın sonucu olan ürün tasarımları için: “Bu tasarım için birkaç aşamadan oluşan araştırmalarla yaklaşık 3 bin 500 kişi ile görüşüldü. Bu süreçte sütlü ve bitter çikolata tüketicilerinin çikolata yeme alışkanlıkları, beklentileri ve motivasyonları detaylı olarak incelendi. Kapsamlı araştırmalar sonrasında ortaya çıkan çikolata tasarımları Eti markasına ve Türkiye'ye uluslararası prestij kazandırdı” diye açıklama yaptı.
Yenilebilir tasarım'ın Türkiye'deki öncüsü Eti
Ürünün pazarlanmasında lezzeti kadar önemli olan bir diğer etken de, ürün görüntüsünün etkileyiciliği. Yenilebilir tasarım adıyla anılan bu yeni akımın Türkiye'deki öncülüğünü Eti yapıyor. Ürünün tüm duyulara hitap etmesi mantığıyla hareket eden ‘yenilebilir tasarım' artık tüm markaların dikkatini çekmeye başladı.