Sosyal medya ve dijital pazarlama alanındaki en popüler sitelerden biri olan Webrazzi, kullanıcılarına yaptırdığı oylamalarla en sevilen markaları belirledi. 2013 yılının en iyilerinin belirlendiği yarışmada; “Yılın En İyi İş Arama Sitesi” seçilen Kariyer.net, oyların %59'una sahip oldu.

4 yıldır üst üste en iyi seçilen marka, Ipsos tarafından yapılan araştırmaya göre de; “En sevilen dijital marka” oldu. Konuyla ilgili konuşan Genel Müdür Yusuf Azoz: “Yaptığımız büyük teknolojik altyapı yatırımları ve geliştirme faaliyetleriyle sistemimizi her geçen gün daha da güçlendirerek kullanıcılarımızın beğenisine sunuyoruz.” diyerek, kazanılan başarı için çok çalıştıklarını vurguladı.

50 binin üzerinde üye firması ve 19 milyona yakın özgeçmiş stoğuyla Türkiye'nin en hızlı ve güvenilir iş arama sitesi olan Kariyernet, ülkemizin en önemli sorunlarından biri olan işsizliğe yönelik çalışmalarıyla, kullanıcıların kalbini fethetmişe benziyor.  

Arşiv

Etiketler