Çağrı Merkezleri ödüllendirildi. Toplam 11 kategoride yarışan firmalar arasında ipi 500 ve üzeri koltuğa sahip Finansbank göğüsledi. İkinciliği 100-499 arası koltuk kapasitesiyle Bank Asya ve 100'den az koltuk kapasitesiyla İGDAŞ takip etti.

İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri'ne bu yıl 7'si kamu 26'sı özel sektörden olmak üzere toplam 33 firma başvuru yaptı.  En fazla başvuru bu yıl gerçekleşti.

2011 İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri  

+ 500 En iyi çağrı merkezi: Finansbank 100-499 En iyi çağrı merkezi: Bank asya -100 En iyi çağrı merkezi: İgdaş Jüri özel ödülü: İstanbul Emniyet Müdürlüğü En iyi çağrı merkezi performans gelişim: Vodafone En iyi takım lideri: Speak En övgüye değer takım lideri: Atos ve Akbank En iyi müşteri deneyimi: İstanbul Emniyet Müdürlüğü En övgüye değer müşteri deneyimi: Akbank En iyi yeni çağrı merkezi: Win Bilgi En yaratıcı çağrı merkezi uygulaması: Garanti Bankası En övgüye değer yaratıcı çağrı merkezi uygulaması: Vodafone En iyi telemarketing & sales kampanyası: Tempo İletişim En övgüye değer telemarketing & sales kampanyası: Yapı Kredi BankasıEn övgüye değer jüri özel ödülü: İSKİ En iyi müşteri temsilcisi-outbound: Atos En övgüye değer müşteri temsilcisi - outbound: Akbank En övgüye değer müşteri temsilcisi - ınbound: İstanbul Emniyet Müdürlüğü ve IKS çağrı merkezi eğitim programı: Lufthansa En iyi En övgüye değer yeni çağrı merkezi: Speak Teknolojinin en iyi kullanımı: Avea  

Arşiv

Etiketler