Bloomberg Businessweek tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen ''En Gözde Şirketler'' araştırmasında ipi Pfizer Türkiye göğüsledi. İlaç sektöründe ilk sıraya yerleşen şirket, tüm kategorilerde ise 9. sırada yer aldı.

Realta Danışmanlık ile Bloomberg Businessweek'in ortak yürüttüğü araştırmada 101 üniversiteden 15 bin 203 üniversite öğrencisinin görüşlerine başvuruldu. Araştırmada ''nitelikli yönetici, sosyal sorumluluk projeleri, terfi imkanı, girişimciliğin desteklenmesi, çevre politikalarının önemsenmesi, nitelikli iş arkadaşları, etik değerler, dolgun ücret ve yeteneklerini kullanabilmek'' gibi kriterler ölçüldü.

Pfizer Türkiye İlaç sektörünün “En Gözde Şirket”i seçilirken genel tabloda tek ilaç şirketi olarak 9. sırada yer aldı.

Pfizer Türkiye'nin Doğu Avrupa, Türkiye, Kafkaslar ve Orta Asya İnsan Kaynakları Direktörü Hande Eskinazi, ortaya koydukları olumlu imaj ve sundukları imkanların nitelikli kişileri şirketlerine çektiğini belirterek şunları söyledi:

''Pfizer Türkiye olarak insan kaynakları çalışmalarımızın ülkemizin geleceği olan üniversite gençliği tarafından takdir görüyor olmasından dolayı çok mutlu ve gururluyuz. Pfizer yöneticileri-öğrenci buluşmaları, kariyer günleri katılımları, ders programlarında okutulan Pfizer vaka çalışmaları, şirketimize öğrenci ziyaretleri gibi yaptığımız pek çok aktivite sayesinde gençlere ulaşabiliyoruz. Öncelikle şirketimizi ''En Gözde İlaç Şirketi'' seçen ülkemizin dört bir yanındaki gençlere, özverili ve odaklı çalışmaları sonucunda bu başarılı uygulamaları ortaya çıkaran İnsan Kaynakları Departmanımızdaki arkadaşlarımıza ve bu girişimleri destekleyen, benimseyen, yaşatan tüm Pfizer Türkiye çalışanlarına teşekkür ediyoruz.''

Arşiv

Etiketler