Youth Insights tarafından gerçekleştirilen, Türkiye'nin En Çok Beğenilen Markaları Araştırması'nda, üniversiteli gençlerin en çok beğendiği telekomünikasyon markası olarak, Vodafone seçildi. En beğenilen 10 marka arasında 7. sırada yere alan Vodafone, listeye girmeyi başarabilen tek telekomünikasyon markası oldu. Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Fatih Uysal; genç nesile çok önem verdiklerini, gençler tarafından beğenilmenin kendilerine mutluluk verdiğini dile getirdi. Konuşmasına devam eden Uysal: ''Mobil iletişim teknolojilerinde dünyanın önde gelen markalarından biri olarak, gençlerimize bu alandaki bilgi birikimimizi ayrıcalıklı avantajlar ile sunmak en önemli gündemlerimizden birini oluşturuyor. Diğer yandan, ülkemizde internet kullanımında yüzde 87 gibi bir oranla başı çeken gençlerimizin internet alışkanlıklarının büyük bir kısmını sosyal medya kanallarının oluşturduğunu biliyoruz. Türkiye'de 12–25 yaş arası gençlerin yüzde 98;i her gün ya da haftada birkaç kez internete giriyor.
Sosyal medya ise gençlerin internet tüketim pratikleri içinde başı çekiyor. Öyle ki Social'ın verilerine göre, 15-24 yaş grubundaki gençler, yüzde 71 oranla sosyal ağların en yoğun kullanıcılarını oluşturuyor. Biz de Vodafone Türkiye olarak sosyal medyayı gençlerimizle bağ kurabilmek ve onlara kendimizi anlatabilmek için çok değerli bir platform olarak görüyoruz. Dolayısıyla, gençler için önemini ve değerini çok iyi bildiğimiz sosyal medyada bizzat gençler tarafından en beğenilen markalar arasında gösterilmek bizler için mutluluk verici bir gelişme. Önümüzdeki dönemde, sosyal medyada gençlerimize kendimizi en iyi şekilde ifade etmek ve bu kanallar üzerinden onlara gençliklerini, özgürlüklerini yaşayabilecekleri bir alan yaratmak üzere çalışmalarımıza devam edeceğiz.'' dedi.