Efes, bu yıl gerçekleşecek olan marka aktivasyonu, online aktivasyon, gerilla, alternatif mecralarda yürütülecek çalışmalar için İstanbul'da Haziran 2010 yılından bu yana faaliyet gösteren, Portekiz asıllı gerilla ve alternatif iletişim ajansı Torke'u seçti. Torke Efes ile işbirliğine önce One Love Festival için marka aktivasyonları düşünerek başlayacak.
Torke İstanbul Ülke Müdürü Zeynep Zilelioğlu, amaçlarının Efes'in yenilikçi projeler üretmek ve yeni mecralar aramak konusunda ideal bir marka olduğunu ve her şeyden önce Efes'in eğlence değerlerini kullanarak markanın mesajını farklı yöntemlerle iletmeyi amaçladıklarını belirtti.
Torke CEO'su Andre Rabanea da bira markalarıyla yapılan çalışmalarda tecrübe sahibi olduklarını ve yurt dışında bu alanda çeşitli ödüller aldıklarını belirterek, Efes'le çalışmanın kendileri için yeni ve zorlu bir fırsat olduğunu ve farklı düşünmeyi gerektirdiğini, bunun da kendilerinin severek yaptıkları bir iş olduğunu söyledi.