Japonya'nın Yokohama şehrinde, ilkokullarda çocukların kitaplarla daha çok haşır neşir olmasını sağlamakla görevli kütüphane personelleri çalışıyormuş. İlkokul kütüphanelerine yeni personellerin alınması için hazırlanan ilanlarda, "kütüphanede çalışmak" faaliyetine yeni bir anlam ve yaklaşım yaratılmış. İlanlarda, kitapların, çocukların zihinsel anlamda büyümesini sağladığı belirtilmiş ve "kitap okuma keyfi"ni çocuklara aktarmakla görevli kütüphaneciler arandığı ifade edilmiş.
Hazırlanan 3 ayrı görsel reklamda, "Bizi Biz Yapan, Çocukken Okuduğumuz Kitaplardır", "Yeni Bir Kitap, Yeni Bir Arkadaş", "Kitaplar Bilgiden Daha Fazlasını Verir" ifadeleri kullanılmış. Kampanya sonucunda, iş için bir önceki yıla göre %150 oranında başvuru artışı görülmüş.
Görsel reklamlar, Dentsu (Tokyo) reklam ajansı tarafından hazırlanmış.