Facebook tarafından tüm dünyaya örnek olarak gösterilen sosyal medya kampanyası Türkiye'den oldu.

Facebook üzerinden yürütülen sosyal medya kampanyasının mimarı ise Vodafone Türkiye. Facebook'un “case study” olarak tüm dünyaya gösterdiği başarı hikayesi, Türkiye'yi onurlandırdı. En güvenilir GSM operatörü unvanını koruyan Vodafone, bu unvanını bir kez daha kanıtladı. “Vodafone'u öneriyorum” adıyla başlatılan sosyal medya kampanyası, kısa sürede kullanıcıların ilgisini çekmeyi başardı. Facebook üzerinden kampanyaya destek veren kullanıcıların, Vodafone Türkiye sayfasında kendi fotoğraflarını kapak fotoğrafı olarak görmesi, kampanyaya olan ilginin daha da artmasını sağladı.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt “Kullanıcılarımızın bize güvenmesi, bizleri çok gururlandırdı.” dedi.

 

Arşiv

Etiketler