Avrupa'daki krize rağmen, reklam harcamaları oranı %3.5'dan, %4.7'ye çıkacak. 2013 yılında ise büyümenin %5.2'ye, 2014'de ise %5.8'e kadar çıkması bekleniyor. 2011 yılı verilerine göre dünya Pazar payı %32.3 iken, bu payın 2014 yılına gelindiğinde %35.9 olması bekleniyor. Listenin ilk 10 sırasında yer alan Brezilya ve Çin'in dışında, Rusya'nın da 2013 yılında bu listeye gireceği söyleniyor.

İnternetin her alanda kullanılmaya başlanmasıyla, tüm dünyada internet reklamcılığında artış olması kaçınılmaz hale geldi. 2011 yılı verilerine göre, %15.9 olan internet reklam oranının, 2014'de %21.2'ye ulaşılacağı tahmin ediliyor. Artık İnternet, reklam konusunda zirvede yer alırken; televizyon reklamcılığı ikinci sırayı almaya başladı.  

Arşiv

Etiketler