Unilever Şangay'da bir grup Türk gazeteciyle toplantı yaptı. Unilever'in gazetecilerle paylaştığı dünyada ve Türkiye'deki güzellik trendleriyle ilgili araştırmalara göre Türkiye kişisel bakım alanında gelişmiş ülkelerin oldukça gerisinde yer alıyor. Toplantıda ayrıca, Dove markası için Nil karaibrahimgil ile anlaşma sağlandığı ve şarkıcının Dove'un televizyon sesi ve dijital ortamlardaki yüzü olacağı açıklandı.
Nil Karaibrahimgil'in “Bırak saçına Dove baksın” adlı şarkıyı seslendirdiği reklam filmi ekrana gelmeye başladı. Dijital medyaya yönelik hazırlanan filmler de önümüzdeki hafta yayında olacak. Nil Karaibrahimgil cilt temizliği, deodorant, cilt ve saç bakımı ürünlerinden oluşan ürün kategorilerinin reklamlarında yer alacak.
Nil Karaibrahimgil ile Dove markası daha önce de karşı karşıya gelmiş. Şarkıcının öğrencilik yıllarında, dönemin tanınmış mankenlerinden biri Bebek'te bir kafede otururken kendisine Prag'da çekilecek bir reklam filminde oynamak isteyip istemediğini sormuş. Ancak çekimler için gittiği Prag'da, Amerikalı yönetmen şarkıcıyı küçük bularak Dove markasının biraz daha oldun kadınlara hitap ettiğini söylemiş. 1996 yılındaki bu olayın ardından Nil Karaibrahimgil Dove için aynı zamanda bir marka için yaptığı ilk şarkı olma özelliğini de taşıyan bir şarkı bestelemiş.