Yağsız kızartma özelliğiyle mutfaklarda devrim gerçekleştiren “Fhilips Airfryer” için directComm tarafından gerçekleştirilen “Philips Airfryer Mutfak Elçileri Projesi Interactive Media Awards'da (IMA) ödüle layık görüldü.
Dünyanın her yerinden dijital ajanslar, reklam ajansları, pazarlama birimleri, tasarım firmaları ve bireysel web ve grafik tasarımcılarının katılımıyla ABD'de gerçekleştirilen IMA'da, directComm “Tüketici Servisleri” kategorisinde, “Üstün Başarı” ödülüne layık bulundu.
directComm Yönetici Ortağı Sanem Oktar, konuyla ilgili düşüncelerini şöyle dile getirdi: "Dileyen herkesin sağlıklı, hızlı ve lezzetli kızartmalar pişirmesine olanak sağlayan "Philips Airfryer" için yürüttüğümüz CRM çalışmalarında öncelikli olarak ürünü hedef kitlemizdeki kadınlarla buluşturmayı amaçladık. Ürün deneyimi yaşatmak üzerine kurguladığımız stratejimiz doğrultusunda da "Mutfak Elçileri" projesini geliştirerek hedef kitlenin ürünü bizzat anlatmasına olanak sağladık. Yemekler pişirdiğimiz, tanıtım kitleri ve indirim çekleri hediye ettiğimiz bu ev ziyaretlerini canlı yayına taşıyarak da daha geniş bir kitleye ulaşma olanağı elde ettik. IMA'dan aldığımız ödül ise çalışmalarımızın doğru bir eksende ilerlediğinin en somut kanıtı oldu. Başta müşterimiz "Philips" olmak üzere projede emeği geçen herkese teşekkür ederiz."