Değişimin kendisini hayatın vazgeçilmez bir parçası olarak ele alarak yoluna bu bilinçle devam eden Digital Age dergisi tarafından bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Digital Age Yaratıcılık Ödülleri'ne başvurular başlıyor. Ödüllerin temel amacı yaratıcılıkta sınır tanımayan dijital pazarlama fikirlerini ödüllendirmek. Her türlü iletişim kanallarının yönetilmesinde tüketiciyi merkezde tutmayı hedefleyen pazarlama ve iletişim dünyası, tüketicilerle en iyi bağı ve interaktif ilişkiyi dijital mecralarda kurabiliyor. Bu doğrultuda da markaların dijital mecra yatırımları her geçen yıl artıyor. Ayrıca diğer iletişim kanalları ile kıyaslandığında, dijital mecralar yaratıcılıkta sınır tanımaması açısından fark yaratıyor.
8 – 19 Ağustos tarihleri arasındaki başvurular 1 Temmuz-30 Haziran 2011 tarihleri arasında ilk kez yayınlanmış ya da uygulanmış özgün çalışmaların sahiplerine açık. Başkanlığını bu yıl TTNET Genel Müdür Tahsin Yılmaz'ın yürüteceği yarışmanın seçici kurulunda ise dijital alanda uzman marka temsilcileri, reklam ve medya ajans başkanları yer alacak.
Digital Age Yaratıcılık Ödülleri Töreni 3 kasım 2011 tarihinde gerçekleştirilecek ve dijital mecralarda uygulanmış olan n yaratıcı pazarlama, reklam ve iş fikirleri ödüllendirilecek.
Başvurular www.mci.com.tr sitesinden yapılabiliyor.
Digital Age Yaratıcılık Ödülleri kategorileri:
a) Genel Kategoriler
- En yaratıcı web siteleri
- En yaratıcı mobil siteler
- En yaratıcı mikro siteler
- En yaratıcı banner'lar ve diğer rich medya uygulamaları
- En yaratıcı sosyal medya uygulamaları
- En yaratıcı advergame'ler
- En yaratıcı oyun içi uygulamalar
- En yaratıcı viral kampanyalar
- En yaratıcı mobil kampanyalar
- En yaratıcı marketing amaçlı mobil aplikasyonlar
- En yaratıcı dijital medya kullanımı
- En yaratıcı e-mail marketing çalışmaları
- En yaratıcı arama motoru temelli çalışmalar
- En yaratıcı diğer dijital çözümler (ekran koyucular, masaüstü araçlar vs.)
- En yaratıcı ‘dijital merkezli' entegre dijital kampanyalar
- Ufuk açan dijital fikirler
b) Teknik Kategoriler
- En yaratıcı reklam metni
- En yaratıcı müzik/ses tasarımı
- En yaratıcı illüstrasyon ve grafik tasarım
- En yaratıcı animasyon
- En yaratıcı arayüz ve yönlendirme yapısı
- En yaratıcı fotoğraf
- En yaratıcı video
c) Yılın Girişimi
Yarışmada ayrıca o yıl başlatılan veya ivme kazandırılan dijital girişimlerden birine “Yılın Girişimi Ödülü” verilecek.