Diageo tarafından organize edilen bir seminerde, Diageo Global Pazarlama Müdürü Philip Gladman tarafından “yönetici ajans” uygulamasının kaldırılacağı açıklandı. Yani sistem, en iyi fikirle gelen ajansın briefi yönetmesi üzerine kurulacak ve disiplinlerden bağımsız olacak.
Adı açıklanmayan bir kaynağın verdiği bilgilere göre Diageo'nun hedefi farklı iletişim araçlarını değerlendirmek ve sosyal medyayı da içeren farklı disiplinleri kullanarak modern pazarlama anlayışından daha fazla yararlanmak.
Diageo şimdilik değişiklikler hakkında ayrıntılı bilgi vermiyor. Olsa da Diageo Bölüm Başkanı Bryony Stickells daha önce yaptığı bir açıklamada yeni bir başlangıç haberi vermişti. Stickells 2011 yılı başında yaptığı açıklamada, pazarlama sürecinin müşteri ile başlaması gerektiğini ve müşterilerin kimler olduğunun, markayla kurdukları bağın ve markadan beklentilerinin araştırılmasından sonra marka için uygun olan mecralara karar verilmesi gerektiğini söylemişti.