Başta Almanya ve Avusturya olmak üzere dünyanın 20 ülkesinde faaliyet gösteren Deichmann Mağazalar zinciri 1993'ten bu yana kullandığı logusunu değiştiriyor. Şirketin CEO'su Heinrich Deichmann tarafından öncelikli olarak şirket çalışanlarına tanıtılan logo, şirketin “Şimdi D Zamanı” sloganı ile birlikte kullanılacak.
Deichmann'ın yeni logosu marka uzmanı Prof. Rüdiger Goetz tarafından, çeşitli araştırmalar ve alınan tüketici görüşleri doğrultusunda yapılan yoğun bir çalışma süreci sonunda tasarlandı. Goetz, Deicmann'ın logo değişikliliğinin bir devrim niteliği taşımadığını, yavaş yavaş meydana gelen bir gelişme olduğunu söylüyor.
Deichmann ilerleyen dönemde, tüm dünyada faaliyet gösteren yaklaşık üç bin mağazasında yeni görsel düzenlemesini gerçekleştirecek. Şirket yenilenen logo ve görsel düzenlemeler ile kurumsal kimliğini güçlendirmeyi ve aynı zamanda da tüketicilerinin zihninde daha güçlü ve kalıcı bir marka imajı bırakmayı amaçlıyor.