İngiltere'de yayınlanan tabloid gazete Daily Mail yeni reklam kampanyasına başladı. Gazetenin son 10 yıl içinde yaptığı en büyük reklam kampanyası olma özelliği taşıyan kampanya için 5 reklam filmi çekildi. Televizyon ile birlikte yazılı basında da okuyucuların karşısına çıkacak olan reklamlar, gazetelerin önceden piyasaya sürülme özelliklerinden dolayı sahip olduğu farklılıklara dikkat çekmeyi amaçlıyor. Reklam kampanyası “İyileştirme” anlamına gelen “Upgrade” ismini taşıyor.

Daily Mail ve Mail On Sunday Pazarlama Kurulu Başkanı Roland Agambar “yenileşme” kampanyasının sadece bir pazarlama stratejisi olmadığını, okuyuculara asıl önemli olanı yansıtmak konusundaki yazı işleri hırsını da gösteren bir ifade olduğunu söyledi. Reklamı hazırlayan M&C Saatchi Genel Başkanı Tim Duffy de Daily Mail'in okuma isteği uyandıran bir gazete olma değerini basit ve güçlü bir mesaj içeren çarpıcı bir kampanya ile yansıttıklarını belirtti. M&C Saatchi 2008 yılından bu yana Daily Mail'in reklam ajansı olarak çalışıyor.

Ajans: M&C Saatchi

Yapım: Blink

Medya Planlama: Mediavest

Arşiv

Etiketler