Coca-Cola, yaza girmeye hazırlandığımız şu günlerde yeni ürünü Fuse Tea'yi piyasaya sürdü. Aynı anda 20 ülkede satışa sunulan buzlu çay, 4 farklı çeşidiyle müşterinin beğenisine sunuldu. Şeftalili, limonlu, mango & ananaslı ve karpuzlu olmak üzere 4 farklı seçeneği olan Fuse Tea'nın cam şişe alternatifi de olacak.

Alkosüz içecek pazarının dörtte birini çay oluşturuyor. Bu oranın yüzde 2'sini ise buzlu ise çay. Bu alanda büyük boşluk olduğunu gören Coca-Cola, ürün gamını genişleterek alkolsüz içecek tercih edenlere yeni seçenekler sunmayı planlıyor.

Coca-Cola'nın Afrika ve Ortadoğu ülkelerinde önemli yatırımları ve pazar payı bulunuyor. Son on yılda 12 kat büyüme gösteren buzlu çayın çay pazarında yüzde 2'lik payı yatırımcıların bu alandaki iştahını kabartıyor. Coca-Cola bu yeni ürünüyle dünya çapında değeri milyar doları geçen yeni bir marka oluşturmayı hedefliyor.

Coca-Cola yöneticileri alkolsüz içecekleri olan Cola-Cola ve Fanta gibi Fuse Tea'nin de aynı standartta bir seçenek olması için çalışıyor.

Arşiv

Etiketler