CNBC marka bilinirliğini arttırmak amacıyla bütün Avrupa'yı içine alan reklam kampanyasını başlattı. Bugün itibariyle başlayan kampanya, televizyon, basın, online reklam faaliyetlerini içerecek. Kampanyanın The Wall Street Journal, Eurosport, ESPN America gibi dünyanın farklı pazarlarında faaliyet gösteren medya araçlarında yer alacak. Haymarket Grubundan Brand Republic te de bu sene boyunca kampanyanın yayınlanacağı söylendi.
Avrupa, Ortadoğu, Afrika pazarlarında yapılan çalışmalarında, pazarlama ve iletişim sorumlusu ve başkan yardımcısı Charlott Blenkinshop, CNBC'nin bu sene oldukça büyüdüğünü ve bu reklam kampanyasının pazarlarda, yeni izleyicileri kazandıracağını söyledi. Kanalın yükselişe geçtiğini, bu yükselişe geçtiği ülkelerin İskandinavya, İsrail, Rusya ve Türkiye olduğunu, kanalın bu bölgelere özgü yaratıcı reklam çalışmalarının üzerinde çalıştıklarını söyledi. Bu kampanyanın maliyetinin Bahreyn ile Londra ve Singapur bağlantılarından karşılanacağı söyleniyor.
Her bölgeye özgü olarak hazırlanan reklam kampanyasının, bu sene sözü edilen ülkelerde olan dağıtımı büyütmeyi hedeflemektedir. Şimdiki durumda, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika'da 130 eve ulaşmakta olan CNBC'nin Bahreyn'de bütün Ortadoğuyu içine alan bir stüdyo kurdu. CNBC Şubatta ücretsiz uydu olan Freesat'ta abonelik başlattığının duyurusunu daha önce yapmıştı.