Pazarlama stratejisini gözden geçiren Danimarkalı bira markası Carlsberg, yeni stratejisini narkanın mirası ve özüne vurgu yapmak üzerine kurdu. Şişe tasarımı başta olmak üzere görsel kimliğini de yenilemek üzere çalışan Carlsberg değişimini 140 ülkede birden yürütülecek olan bir kampanya ile duyuruyor. “Buna bir Carlsberg yakışır” anlayışına yaslanan kampanya ile aktif ve maceracı genç kuşak tüketicileri hedefleyen markanın, uzun süredir kullanılan “Büyük ihtimalle dünyanın en iyi birası” sloganı da bira kutuları ve şişelerde kullanılmaya devam edecek.

Carlsberg global kampanyasına başlamadan önce logosunda da küçük değişiklikler yaptı. Logodaki Danish Royal Crown sembolü sadeleştirildi, altın ve yeşil renkleri kuvvetlendirildi.

Carlsberg'in global kampanyası Kopenhag'daki Carlsberg Müzesi'nde duyuruldu. Müzede açıklama yapan Jorgen Bulh Rassmussen 2015 yılında karı iki kara çıkarmayı hedeflediklerini, kampanyanın global konumlandırma ve tanıtım ile gerçekleştirilen en büyük kampanya olduğunu söyledi ve markayı ikonik bir statüye taşımak istediklerini belirtti.

Markanın global satış ve pazarlama müdürü Khalil Younes de bir açıklama yaparak Carlsberg'in harika bir marka olduğunu, mevcut potansiyelinin çok daha fazla üzerine çıkabileceğini ve bu global kampanya ile hedeflenenin Carlsberg'i bir üst seviyeye ulaştırmak olduğunu söyledi.

Arşiv

Etiketler