58. Cannes Lions Uluslararası Reklamcılık Festivali Basın, Dizayn ve Siber kategorilerinde kazananlar dün akşam düzenlenen törenle açıklandı. Dizayn kategorisinde bu yıl 1774, Siber Kategorisinde 2835, basın kategorisinde de 5415 iş başvuru yaptı.

Y&R Global Kreatif Direktörü Tony Garnger'ın başkanlığındaki basın jürisi, kısa listeye kalan 518 iş arasından 10 işi altın, 36 ii gümüş ve 52 işi de bronz ile ödüllendirdi. Basın Kategorisi büyük ödülü JWT Shanghai'nin hazırladığı Samsonite Heaven and Hell çalışmasının oldu.

Dizayn dalında 146 iş kısa listeye kaldı. GAD' Design Başkanı Luciano Deos başkanlığındaki jüri, Digital Kitchen Chicago tarafından Las Vegas Cosmopolitan için yaratılan The Cosmopolitan Digital Experience çalışmasını Grand Prix ile ödüllendirdi. Kategoride 31 altın, 27gümüş ve 27 bronz aslan ödülü verildi.

Siber kategorisi jüri başkanlığı R/GA'dan Nick Law üstlendi. Kısa listedeki 220 işin 21'i altın, 15'i gümüş, 42'si de bronz ile ödüllendirildi. Siber kategorisi Grand Prix'i ne ise üç iş layık görüldü. Google Creative Lab New York tarafından Google için hazırlanan The Wilderness Downtown, R/GA New York tarafından hazırlanan “Pay with a Tweet” ve Wieden + Kennedy Portlan'ın Procter & Gamble Old Spice Body için hazırladığı “Response Campaign” adlı çalışmalar Grand Prix'in sahibi oldu.

Gecede ayrıca Google Yönetim Kurulu Başkanı Eric Schmidt'e de “Yılın Medya İnsanı” ödülü verildi.

Arşiv

Etiketler