Cadillac için Publicis reklam ajansı tarafından hazırlanan reklam, yenilikçi olma cesaretine sahip insanlardan bahsediyor. İnsanların genellikle "Sen onu yapamazsın, senden o iş çıkmaz" şeklinde belirli bir kalıp içinde yaklaşmasına rağmen başarılı olmuş kişilerin kullanıldığı reklamda, Cadillac gibi klasik bir markanın da 112 yıldan sonra bir yenilenme hamlesine girdiğini görüyoruz.

Cadillac'ın ABD'deki satışları geçtiğimiz sene %6 oranında düşmüş. Marka, "klasik" olmasıyla biliniyor ve klasik değerlere önem veren bir kitleye hitap ediyor. Bu yüzden de, bu son reklamında yeni nesillerin bağlantı kurabileceği bir temayı ve kişileri kullanmış.

Cadillac CEO'suna göre, etkileyici ürünler yapmak yetersiz ve bu etkileyici ürünler için bir de etkileyici bir yaklaşım ve etkileyici değerler belirlemek gerekiyor.  

The Daring (Cadillac AD) paylaşan: reklamcomtr

Arşiv

Etiketler