Coca Cola'nın yan ürünü Burn global tanıtımını gerçekleştirecek olan ajansını seçti. 90'dan fazla ülkede pazarda yer alan Burn'un global reklam ajansı New York Ammirati oldu. Burn henüz 6 yıldır piyasada yer alsa da, ABD'de pazara girmedi ve bunun için acele de etmiyor.
Enerji içecekleri global direktörü Dan White, 90'dan fazla ülkede pazarda yer alan ürünün, global anlamda marka algısını güçlendirmek ve bu alanda tutarlılık sağlamak için bir sese ihtiyacı olduğunu belirtti. Temelleri Avrupa'da yer alan marka geçtiğimiz yıl yüzde 25'lik bir büyüme gerçekleştirmişti.
Ammirati Burn'un stratejik planlama ve yaratıcı gelişim sürecinden sorumlu olacak. Dan White ayrıca markanın mevcut ambalajını değiştirerek, bir müzik partneri ile global bir kampanya gerçekleştirmeyi planladıklarını da açıkladı. White, piyasaya geceleri kullanılan “sosyal enerji içeceği” tanımlamasıyla girmiş olsa da, 20 – 24 yaş arası erkek tüketici hedef kitlesine sahip olan markanın şu anda günün her saati kullanılabilen bir içecek olarak algılandığını da belirtti.