Burger King, ABD'de ki medya çalışmaları yürütmek üzere Starcom ile anlaşmaya vardı. Firmanın 300 milyon dolarlık hesabını bundan önce WPP Mindshare yürütüyordu. Burger King Corp. tarafından yapılan açıklamada, Mindshare ile yürütülen yedi yıllık işbirliğinin tarafların karşılıklı kararlarıyla sona erdiği belirtildi. Şirket ayrıca Mindshare'e çalışmaları dolayısıyla şükran duyduğunu ifade etti.

Burger King'in ajans değiştirme kararıyla ilgili olarak net bir açıklama yapılmamış olsa da, Minsshare yönetimine yakın bir kaynak, ajansın iş planının başarıyla sonuçlanmaması üzerine anlaşmanın feshedildiğini ifade ediyor. Son üç yıl içinde Burger King Corp.'un ABD medya harcamaları da azalma eğiliminde. Kantar Media verilerine göre, şirketin 2008'de 327 milyon dolar olan medya harcamaları,2009 yılında 308'e, 2010'da ise 301 milyon dolara geriledi.

Arşiv

Etiketler