Burger King 2004 yılından bu yana çalıştığı Crispin Porter + Bogusky ile yollarını ayırarak, reklam kampanyalarını yürütecek yeni bir ajans aramaya başladı. Yıllık reklam harcamalarının toplamı 300 milyon doları bulan Burger King, bu süreçte bir danışman kullanmıyor. Miami merkezli şirket Haziran ayı itibariyle ajans bulma sürecini tamamlamayı hedefliyor.

Crispin şirketin sadece geleneksel ve dijital çalışmalarından değil, medya planlamasından da sorumluydu. Medya satın almasını ise Mindshare yürütüyordu. Yeni ajans bulunana kadar Crispin mevcut görevlerini yerine getirmeye devam edecek.

Burger King'in yeni ajans arayışına girmesi şirketin 3G Capital tarafından 3.2 milyar dolar bedelle satın alınmasının ardından başladı. Bu satın alma anlaşması aynı zamanda CEO ve Pazar payı değişimine de sebep oldu.

Arşiv

Etiketler