Almanya Futbol Ligi Bundesliga'nın resmi teknoloji sponsoru Arçelik tarafından satın alınan Alman elektronik markası Grundig oldu. Sponsorluk kapsamında 2011-12 ve 2012-13 sezonlarında oynanacak olan bütün Bundesliga ve Bundesliga 2 maçlarında Grundig logosu yer alacak.

Grungig Logosu, Bundesliga ve Bundesliga 2 maçları yanı sıra, Almanya Süper Kupası'nda da yayınlara ekrana gelen kadro, skor, oruncu değişimi gibi grafiklere de eklenecek. Grundig önemli maçların canlı yayınında da, sadece Almanya'da değil, diğer ülkelerde de görünürlüğünü arttıracak. Grundig tarafından sponsorluk kapsamında, Alman Futbol Ligi Birliği'nin (DFL) yayın prodüksiyon birimi ve merkez ofisi son teknoloji televizyonlarla donatılacak. Ayrıca Grundig Logosu, dördüncü hakemin kullandığı oyuncu değişim ve uzatma sürelerini gösteren panolarda da yer alacak.

Grundig Intermedia Genel Müdürü Murat Şahin Bundesliga'nın hem Almanya, hem de uluslararası alanda yakından takip edilen bir lig olduğunu, bu sponsorluğun hem Almanlar hem de dünya futbol izleyicileri açından markanın popülaritesini arttıracağını söyledi. Şahin, Grundig teknolojisinin Bundesliga yayınlarını prodüksiyon aşamasından itibaren destekleyeceğini ve iki tarafın güçlü bir takım oluşturacağını belirtti. Şahin, almanya'da geçtiğimiz yıl 7 milyon Grundig ürünü satıldığını bunun da her 6 haneden biri anlamına geldiğini ve 2010 yılının en yüksek ikinci büyüme rakamına ulaşan markasının Grundig olduğunu açıkladı.

Arşiv

Etiketler