Bridgestone yeni kurumsal felsefesi ‘Bridgestone'un Özü' doğrultusunda değiştirdiği logo ve sloganının tanıtımını yaptı. “Sizin Yolculuğunuz, Bizim Tutkumuz” olarak benimsenen yeni slogan ve logo markanın gücünü küresel anlamda daha da kuvvetlendirmeyi amaçlıyor.

Logo değişen tüketici taleplerine cevap verme ve bugünün sosyal yapısını ortaya koyan bir yaklaşım doğrultusunda değiştirildi. Bridgestone'un eski logosu güç ve hızı temsil ediyordu. Yeni logoda esnek güç ve değişime ayak uydurma anlayışı yansıtılmış.

Marka ‘Yola Güvenli Çık, Yolun Hep Açık' adlı sosyal sorumluluk projesi dahilinde bir tiyatro oyununu çocuklara sunuyor. ‘Can'lı Araba' adlı oyun, Ağustos ayına kadar Şişli Belediyesi TBMV Bilim Merkezi'nde sahnelenmeye devam edecek.

Kasım ayından bu yana binden fazla konuk tarafından izlenen oyun çocukları ve aileleri hem genel trafik kuralları hem de yola çıkmadan önce alınması gereken önlemler konusunda eğlendirerek bilinçlendirmeyi hedefliyor.

Arşiv

Etiketler