Geçtiğimiz yıl Meksika Körfezi'nde gerçekleşen petrol sızıntısı nedeniyle imajı sarsılan BP lekelenen itibarını temizlemek için çalışıyor. BP, bölgede yaptığı çalışmalara yönelik farkındalığı arttırmak amacıyla İngiltere'de ulusal gazetelere tam sayfa ilanlar veriyor.
2010 yılında Meksika Körfezi'nde gerçekleşen petrol sızıntısı şirketin sadece prestijini sarsmadı. Geçtiğimiz yılın 4.9 milyar dolarlık kayıpla kapatılmasının ardından BP verdiği ilanlarda sızıntıyı temizlemek için 13 milyar dolarlık harcama yaptığına ve bunun yanında yürütlecek olan bilimsel çalışmalara da 500 milyon dolarlık bir bütçe ayırdığına vurgu yapıyor.
BP reklamlarda “Bu hiçbir zaman gerçekleşmemesi gereken bir trajediydi. Bu durumdan dersimizi alarak, bir daha asla olmaması için rakipler, ortaklar, devletler ve düzenleyicilerle iş birliği yapmak sorumluluğumuzdur.” diyor.