Geçtiğimiz yıl Meksika Körfezi'nde yaşanan petrol krizinin ardından herhangi bir reklam kampanyası yapmayan BP, 2012 Londra Olimpiyatları'na sponsor olması dolayısıyla yeni bir kampanya hazırladı.

Ogilvy & Mather imzalı kampanyada sponsorluğa vurgu yapılarak, BP tarafından desteklenen atlet Jessica Ennis ve Paralimpik koşucu Richard Whitehead'e yer veriliyor. Televizyon, basın ve açıkhavada yürütülen kampanyanın sloganı “Londra 2012 geleceğe yakıt yüklüyor.” Prodüksiyonu Knucklehead tarafından gerçekleştirilen reklamların yönetmeni Chris Hewitt, medya planlama ajansı ise Mindshare.

BP Marka Yöneticisi Duncan Blake de bir açıklama yaparak, insanların Olimpiyatlarla ilgili mesajları dinleme modunda olduğunu ve projede çok dikkatli olmaları gerektiğinin farkında olduklarını söyleyerek, insanların BP'nin doğru bir yolda olduğunu göreceklerini ifade etti.

Arşiv

Etiketler