Çikolata markası Şölen'in, özellikle kadınlar tarafından oldukça sevilen biscolata reklamları, firmanın kârını %97 artırdı.

İspanyol, Fransız ve İtalyan modellerin yer aldığı Biscolata reklamları; Youtube'da 200 bin izlenme sayısına ulaşarak en çok izlenen reklamlar arasına girmeyi başardı. Özellikle kadınları mutlu eden reklamlar, çikolata ile birleşince; Şölen markası için yüksek cirolar ortaya çıktı. Şu anda Biscolata Mood kampanyası ile basında yer alan Şölen, Pazarlama direktörü Şenol Keserlioğlu'na göre; yeni kampanyaları, eskisine göre daha başarılı olmuş.

Kadınları hedef alınarak yapılan reklam filmleri, yabancı modellerle istenilen hedefe ulaşmış ve şirketin yükselişi hızlanmış. Biscolata reklamlarıyla özdeşleşen yakışıklı modeller, firmanın satış rakamlarını artırarak, istenilen hedefe 1,5 yıl gibi kısa bir zamanda ulaşılmasını sağladı.  

Arşiv

Etiketler