Sağlık sektörünün en önemli ödüllerinden biri olan ve bu yıl 5.si düzenlenen Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri, sağlık sektörünün önemli isimlerini biraraya getirdi.
Birçok alanda ödül verilen markalardan, en iyi iç iletişim kampanyası ödülü Novartis Türkiye'ye verildi. “Sosyal Öğren” ve “Novartis Türkiye Sosyal Medyada” kampanyalarıyla ses getiren Novartis Türkiye, birincilik ödülüne layık görüldü. Aldıkları ödülle ilgili düşüncelerini dile getiren Novartis Türkiye Sosyal Medya ve Halkla İlişkiler Müdürü İzlen Toker; “Bu proje, iş ortaklarımızla yarattığımız sinerji ile gerçekleşti ve başarılı bir şekilde sonuçlandı. Projemize katılımları ile destek veren, ilgi gösteren ve bu başarıya büyük katkı sağlayan Novartis Türkiye çalışanlarına teşekkür ediyorum” dedi.
Yanlış kullanımdan kaynaklanan ilaç tüketimini azaltmaya yönelik çalışmalarda bulunduklarını söyleyen Novartis Türkiye, bilinçlendirmeyi daha da artırabilmek için kampanyalarına devam edeceklerini söyledi.