Tüketici elektroniğinde dünyanın en büyük perakendecisi olan Best Buy Türkiye ve Çin mağazalarını kapatacağını açıkladı. 2009 yılında İzmir'de açtığı mağaza ile Türkiye pazarına giren Best Buy, bu kapatma kararının küresel yeniden yapılandırma faaliyetleri kapsamında gerçekleşeceğini duyurdu. Bu yeniden yapılandırma faaliyetleri içinde ABD'deki şirket organizasyonları da güçlendirilecek. Best Buy 2013 yılına kadar bu kapatma ve diğer uygulamalardan sağlamayı hedeflediği tasarrufun miktarı 70 milyon dolar.
Şirketin Çin'de dokuz, Türkiye'de ise iki mağazası bulunuyor. Bu mağazaların kapatılması kararının alınmasında Türkiye ‘deki çalışan ya da şirket başarısının etkisi olmadığını belirten Best Buy Türkiye yetkilileri, mağazaların kapatılma sürecinin bir geçiş dönemi olacağını kaydettiler. Şirket bu süreçte, marka saygınlığını zedelememek için mağazaların devredilmesi ya da tamamen kapatılması gibi farklı seçenekleri değerlendirecek.