Rexona, Beren Saat ile birlikte özellikle sosyal medyada geniş yankı bulan “Rexona'sız 4 gün” projesine imza attı. Özellikle yaz aylarında ciddi bir problem haline gelen terleme ve ter kokusu ile mücadelenin daha fazla konuşulur hale getirilmesini amaçlayan proje kapsamında, Beren Saat 4 gün boyunca, ter ve ter kokusuyla mücadelede deodorant kullanmak yerine, kadınlar tarafından sıklıkla tercih edilen farklı yöntemler deneyerek, bu deneyimler süresince yaşadıklarını Twitter ve Facebook aracılığıyla paylaştı. İlk gün duş almak, ikinci gün ıslak mendil kullanmak, üçüncü gün klimalı ortamlarda bulunmak, son gün ise parfüm kullanmayı deneyen Beren Saat anlık mesajlar atarak takipçilerine hissettiklerini aktardı. Kendisine özgüven ve kuruluk hissini sadece Rexona'nın verdiğini vurgulayan Saat, denediği yöntemlerle hissettiği rahatsızlığı da sık sık dile getirdi.

Kampanyana gönüllü destek veren Beren Saat, Rexona ile 2 yıldır süren işbirliği çerçevesinde Rexona'nın kadınlara olan duyarlılığının farkında olduğunu ve bunu takdir ettiğini belirterek, markanın iletişim yüzü olmasında bunun etkisinin büyük olduğunu kaydetti.

Beren Saat'in projeye verdiği katkıdan dolayı Rexona Mor Çatı Kadın Sığınağı Vakfı'na destekte bulunmasıyla birlikte, projenin kadınlar için yarattığı değer daha anlamlı bir boyut kazandı. Kadın özgüveninin bedensel kuruluk ve rahatlık hissiyle ilişkisini görünür kılmayı, bunun yanında terlemenin neden olduğu sosyal ve fiziksel sorunların önüne geçerek kadınların hayattan daha fazla keyif almalarına destek olmayı hedefleyen Rexona bu projeyle “Seni asla yarı yolda bırakmaz” sloganı ile kadınlara verdiği değerin altını bir kez daha çizdi.

Arşiv

Etiketler