Markaların, satış grafiklerini yükseltmek için reklam filmlerinde bebekleri oynatmasını eleştiren Amerikalı sanatçı Dietrich Wegner, bu yanlışa dikkat çekmek için sıra dışı bir kampanyaya imza attı.

Çeşitli bebek fotoğraflarına, ünlü markaların logolarını dijital dövme şeklinde yerleştiren sanatçı, bebeklerin çok küçük yaşlarda reklam mağduru olmasını eleştirdi. Carrie Secrist sanat galerisinde sergilenecek olan dijital dövmeli bebek fotoğrafları, daha fazla bebeğin reklam mağduru olmasını engellemek için yapılan bir proje. Sanatçı özellikle, küçük yaştaki bebek ve çocukların, reklamlarda oynatılıp, bu şekilde firmanın rant elde etmesine tepkili.

GAP, Apple, Sony ve Lego gibi büyük markaların logolarını, dijital ortamda bebek fotoğraflarının üzerine dövme gibi yerleştiren sanatçı, firma reklamlarına olan tepkisini bu yolla anlatmaya çalışacak.

 

Arşiv

Etiketler