Şubat ayı içinde başlattığı konkur sürecini tamamlayan Ballantine's dijital ajansını seçti. Şirketin sektörün önde gelen ajanslarını davet ettiği süreci “Project House” kazandı.

Project House şirketin sosyal medya aktiviteleri başta olmak üzere viral kampanya süreçlerini de yürütecek. Ballantine's - Project House işbirliği önce sosyal medyada yapılacak çalışmalarla başlayacak. Ballantine's Pazarlama Bölümü Yetkilileri, alınan sonuçtan memnun olduklarını ve Project House'un deneyimlerinden yararlanacaklarını belirterek, konkur sürecine katılan diğer ajanslara da teşekkür etti.

Harmanlanmış iskoç viskisi Ballantine's, dünyanın en zengin ürün portföyüne sahip Fransız Şirketi Pernod Richard'ın markalarından biri. İngiliz Kraliyet Ailesi'nin verdiği Royal Warrants ödülünün de sahibi olan markanın dijital ortamlarda yatırımlarının arttırmayı hedefleniyor.

Arşiv

Etiketler