Aygaz, iklim değişikliğine dikkat çekerek toplumda farkındalık yaratmayı hedefleyen “Yarın Hava Nasıl Olacak?” projesi ile, Avrupanın önemli iletişim ödüllerinden biri olan CIPR mükemmellik ödülünü kazandı. Aygaz, 700 projenin yarıştığı Chartered Institute of Public Relations (CIPR) Mükemmellik Ödülleri'nde “Kurumsal Sorumluluk” kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu.
Aygaz'ın iklim değişikli konusunda toplumsal duyarlılık yaratarak, sorumlu ve sürdürülebilir tüketim alışkanlıklarının yaygınlaşmasına katkı sağlamayı hedeflediği “Yarın Hava Nasıl Olacak?” projesi, araştırma, planlama, uygulama, yaratıcılık ve ölçümleme kriterlerine göre değerlendirildi. 1 Haziran 2011 tarihinde gerçekleşen törende, Aygaz adına ödülü Kurumsal İletişim Müdürü Devrim Çubukçu aldı.
Aygaz CIPR ile birlikte bu yıl içinde beşinci ödülünü de almış oldu. Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) 10. Altın Pusula Ödülleri'nde “Etkinlik Yönetimi” kategorisinde “Sagalassos'un Uyandırılması” projesi ile büyük ödülü kazanan Aygaz, Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması'nda da otogaz kampanyası ile otomotiv ürünleri kategorisinde “Gümüş Effie” ödülünün sahibi olmuştu. 50. Yılını kutlayan firma, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından bu yıl 14.'sü düzenlenen “Geleneksel Tüketici Ödülleri”nde “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma” ödülüne ve Mizah Üretenler Derneği'nin Nisan ayında gerçekleşen 6. Mizah Ödülleri Yarışması'nda da ödüle layık görülmüştü.