Gazeteci Cengiz Semercioğlu, Avivasa Emeklilik reklamında mesajın izleyiciye yanlış aktarıldığını içeren bir yazı kaleme aldı. Köşesinde yer verdiği eleştirisinde Semercioğlu, reklamın para harcayanların mutluluk içinde gününü gün ettiğini, sigorta yaptıranın ise mutsuz bir duruş içinde olduğunu belirtti. Semercioğlu, tasarruf yapmanın böyle mutluluk saçan bir bakışla teşvik edilmeye çalışılmasını yanlış bulduğunu, kendisinde bu görüntülerin dışarıya çıkıp, üç günlük dünya diyerek para harcama isteği uyandırdığını belirtti.

Semercioğlu bu reklamın reklamcılık derslerinde mesajın nasıl yanlış verildiğine örnek olarak okutulması gerektiğini yazdı. Avivasa Emeklilik reklamında "çar çur har vur saç saç" şarkısı eşliğinde paranın nasıl tüketildiği konu ediliyor.

Arşiv

Etiketler