Avea Müşteri Hizmetleri, Contact Center World'un düzenlediği, 2011'in En İyi Performans Sıralamaları Organizasyonu'nda iki ödüle layık görüldü. EMEA Bölgesi'nin Avrupa, Ortadoğu ve Afrika'yı kapsayan ülkeler arasında yaptığı değerlendirmede Avea “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En iyi Çağrı Merkezi” kategorilerinde ödül almaya hak kazandı. Avea, müşteri memnuniyeti, müşterilere sunulan hizmet ve servisler, teknolojik altyapı ve süreç yönetimi gibi kriterlere göre yapılan değerlendirmeler sonucu ödüle layık görüldü.
Avea Müşteri Hizmetleri'nden Sorumlu Genel müdür Yardımcısı Orçun Onat, Avea Müşteri Hzimetleri'nin vizyonunun bütün kanallardan kaliteli, hızlı, proaktif ve değer yaratan bir hizmet sunarak müşterilerine en iyi deneyimi yaşatmak olduğunu belirterek, 5-8 Temmuz tarihlerinde Londra'da gerçekleşen Contact Center World – 2011 Top Ranking Performance organizasyonuna bu yıl ilk defa katıldıklarının ve en önemli iki kategoride EMEA Bölgesi'ndeki en iyi üç çağrı merkezinden biri olmaktan memnuniyet duyduklarını belirtti.