Bir medya kuruluşu olma yolunda adımlar atsa da, Microsoft gibi yönlendirmeler konusunda sorun yaşayan Apple, iAds için belirlediği fiyatı 1 milyon dolardan, 500 bin dolara çekti.

Apple şirketi içerisinden bilgi veren bazı kaynaklara göre, Apple geliştirdiği mobil reklam uygulaması iAds'e müşteri bulmak ve iAds'i pazarlamak konusunda sıkıntı yaşıyor. Öngörülen fiyatın aşağı çekilme nedeni de pazarlama ile ilgili yaşanan bu sorunlar. Kaynaklara göre şirket yetkilileri pazarlık şartları konusunda çok katı ve uzlaşmacı değiller, ki bu da medya alıcılarının hoş karşılamadığı bir durum. Reklamverenler üçüncü parti reklamlara alışkınlar ancak Apple bu konuda ısrarcı davranıyor.

iPhone ya da iPad platformlarına farklı yöntemlerle reklam vermek mümkün. ‘Appsawy' ve ‘Pontiflex' gibi şirketler, mobil reklam uygulamalarını akıllı telefonlara çok daha düşük maliyetle uyarlıyorlar. Ancak Apple için işleri daha da zorlaştıran neden iAds uygulaması konusunda uzlaşmaya yanaşmayan bir tutum sergilemesi.

Arşiv

Etiketler