Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından yapılan Araştırmaya göre; anneler gününe özel hazırlanan reklam filmlerinde % 43'luk bir düşüş yaşandığı ortaya çıktı. Bunun yanı sıra mücevherat ve beyaz eşya sektörünün her yıl düzenli olarak reklam yaptığı ortaya çıkarken, 2011 yılında markaların reklamlar için daha fazla bütçe ayırdığı da ortaya koyuldu. Beyaz eşya markaları, büyük bir atak yaparak; reklam bütçelerini 5 kat attırmış.

Bir başka istatistiğe göre; küçük ev aletleri 2011 yılında en çok reklam yapan sektör olurken, 2012 yılında % 75'lik bir düşüşe girmiş.

Bu yıl Anneler Günü için özel reklam hazırlayan markaların başında; Zen, Altınbaş, Bosch, Atasay ve Siemens yer alıyor.

Arşiv

Etiketler