Anneler Günü'nün yaklaşmasıyla reklam sektöründe bir heycan başaldı. Bu özel gün için en yaratıcı reklam kampanyasını hazırlamaya çalışan markalar, adeta bir yarış içinde. Daha önce Anneler Günü için reklam vermeyen markaların bile, bu yıl televizyon reklamı yaptığını görüyoruz.

Özellikle küçük ev aletlerinin atakta olduğu reklamlar, Bosch ve Arzum tarafından veriliyor. MTM tarafından 13 kanal baz alınarak yapılan araştırmaya göre Bosch 429 reklam adetiyle en çok reklam veren marka oldu. Reklama en fazla yatırım yapan ikinci marka ise “Benim Arzum” sloganını Anneler Günü için yeniden şekillendiren Arzum oldu.

Anneler Günü için hazırlanan reklam kampanyaları sadece televizyon reklamları ile sınırlı kalmadı. Özellikle sosyal medyada Anneler Günü için oldukça dikkat çekici reklam kampanyaları hazırlandı.  

Arşiv

Etiketler