\"\"Türkiye Sigorta ve Reasürans Şirketleri Birliği desteğinde URD'nin yaptığı ve konusu “Sigorta Bilinci” olan yarışmanın sonucunda Ankara Üniversitesinden Ajans Etna birinci seçildi. Yarışmaya 25 Üniversiteden 73 takım katıldı.

IAA'nın New York merkezi tarafından bütün dünyada ki üniversite öğrencilerin katılım sağlaması için İNTER-AD adlı yarışma düzenlendi. Yerel uygulama niteliği gösteren, yüksek öğrenim kurumlar arası reklam yarışmasına, IAA yönetiminin üyeleri; Nuri Çolakoğlu, Zühtü Sezer, Faruk Atasoy, Pınar Kılıç, Bahadır Demir ile birlikte Milli Reasürans Gn. MD. Hulki Yalçın, Anadolu Sigorta Gn.Md. Mustafa Su, Mapfre Genel Yaşam Sigorta Gn. Md. Muhittin Yurt ile TRSŞB Gn. Sek. Erhan Tuncay katıldılar.

Bütünleşmiş pazarlama ve iletişim konularında, öğrencilerin, reel yaşamdan aldıkları bir olay çalışmasını, yaşayıp çözüm üretmelerini sağlayan yarışmada bu sene, sigorta bilinci konu olarak seçildi. Tören, URD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı, Nuri Çolakoğlu'nun açılış konuşmasını yapmasıyla başladı. açılış konuşmasından sonra Vedat Özdemiroğlu tarafından hazırlanan mini gösteriyle devam etti.

13. Üniversiteler arası Reklam Yarışmasının 5.'si Akdeniz Üniversitesine ait Detay Ajans, 4.'sü Ankara Üniversitesine Ait Fujiyama Ajans, 3.'sü gene Ankara Üniversitesine Ait Vezüv Ajans, 2.'si Yeditepe Üniversitesine Ait Akılfikir Ajans ve birinciliği gene Ankara Üniversitesine ait, Etna Ajans aldı.

Birinciliği alan ekip, Ekimde Slovenya'da yapılacak, dünyanın farklı kültürlerinin katıldığı, Golden Drum Festivaline katılarak, Reklam âleminin profesyonellerini tanıma ve izleme şansı bulacaklar.  

Arşiv

Etiketler