1 Ocak 2012 tarihinden itibaren, bültenlerini yayınlayacağı şirketlerden para alacağını açıklayan Anadolu Ajansı, bu kararı ile şirketleri üzeceğe benziyor.
İstanbul Bölge Müdürü Mustafa Ekici, uyguladıkları sistem için: ‘para verip haberi yaptıralım' gibi algılanmaması gerektiğini söyledi. Ajansın bu güne kadar reklam amaçlı haberlerden uzak durmaya çalıştığını söyleyen Ekici: "Fakat Türkiye ekonomisi gelişiyor, bununla birlikte markalar da büyüyüp yükseliyor. Karşılığında PR ve iletişim ihtiyacı bizim üzerimizde baskı yaratıyor.
Biz bunu bir miktar düzene oturtalım istedik. Haber dili çok reklam olan şirketlerin haberlerini abone olsalar da yayınlamayacağız. Ancak bültene abone olmayan şirketlerin haberlerini de girmeyeceğiz." diye konuştu.
Ücretlerin henüz belirlenmediğini söyleyen Ekici, ücretleri bültenlerin yayınlanma sıkılığına göre belirleyeceklerini de sözlerine ekledi.