Reklamcılık ve pazarlama iletişimi alanında en etkili çalışmaların belirlendiği AME Reklam ve Pazarlama Etki Ödülleri başvuruları başladı. 1994'ten bu yana düzenlenen ödüllerde geçtiğimiz yıl DDB Stockholm tarafından Volkswagen Blue Mountain Technologies için hazırlanan “The Fun Theory” çalışması büyük ödülün sahibi olmuştu.

AME'ye başvuran çalışmalar uluslararası ve Asya Pasifik, Avrupa, Latin Amerika ve Orta Doğu& Afrika ve Kuzey Amerika olarak konumlandırılan bölgeler olarak değerlendirmeye tabi tutuluyor. 30'dan fazla ülkeden başvuru alan AME Ödülleri son başvuru tarihi 21 Ekim 2011.

2011 Bölgesel Platin Ödülü kazanan ajanslar:

Avrupa Bölgesi: DDB Stockholm AB, Volkswagen BlueMotion Technologies “The Fun Theory”

Orta Doğu&Afrika: McCann Erickson, İsrail Kotex için hazırlanan iş

Kuzey Amerika: Zimmerman Advertising, LaneBryant “Not What Mom Had in Mind-Anneler Neyi Düşünmez”

Asya Pasifik: Akuhodo, Adidas Sky Comic

2010 yılında tanıtılan AME geliştirilmiş puanlama sisteminde jüri üyeleri her başvuruyu belirli kriterlere göre değerlendiriyorlar. Dört farklı özelliğin değerlendirildiği puanlama sisteminde, zorluk/strateji/hedef yüzde 20, yaratıcılık yüzde 25, uygulama yüzde 25 ve sonuç/etkililik yüzde 30 etkili oluyor.

Arşiv

Etiketler