Haftalık Haber Dergisi Aksiyon “Basit olan iyidir” mantığından yolan çıkılarak hazırlanmış televizyon reklamları ile ekranlarda yer almaya başladı.

‘Gündeme Dair Tüm Farklı Bakış Açıları Aksiyon'da sloganının kullanıldığı reklam filmi yayın anlayışı içinde yer alan çok sesliliği ve objektif bir bakış açısıyla okuyucularına ulaşmak isteğini vurgulamak için değişik gözlükler takan kişilerin yüzlerini kullanmış. Derginin farklı bakış açılarına da yer verme iddiasının, kullanılan gözlük biçimleriyle desteklendiği reklamda, kişiler farklı gözlüklerle aynı yere bakıyorlar. Bu yanıyla bakıldığında reklam sadece içerik anlamında değil, hedef okuyucu kitlesi için de bir çeşitlilik öngörüyor.

Reklam, anlatmak istediğini en kısa yoldan anlatmış. Genellikle gazete ve dergi tanıtımlarında sözlü olarak ifade edilen “çok sesliyiz, objektifiz, farklı kitlelerin de sesiyiz” gibi nitelikleri, fazla söz unsuru barındırmayan etkili görsellerle yansıtmış. Reklamlar Ogilvy & Mather imzasını taşıyor.  

Arşiv

Etiketler