2012 yılının Ocak ayından itibaren, bankadan yapılan yazılı açıklamaya göre: Akbank müşterileri, şubeden içeri girip Akbank Neo kart veya Akbank kredi kartlarından birini kullanarak veya müşteri numarasını tuşlayarak sıra numarası aldığı anda sistem devreye giriyor. Müşterinin bankada hangi alanda işlem yapacağını belirleyen bu akıllı sistem sayesinde, müşterinin isteyeceği hizmeti belirleyip bu hizmetle ilgili gerçek zamanlı reklamlar, şubedeki ekranlara yansıtılıyor.
İki yılda 500 şubeye getirilen bu sistem sayesinde Akbank, Müşterileriyle olan görsel iletişimini arttırırken aynı zamanda da kurumsal hizmet ve gelişmelerden de müşterilerini haberdar etmiş oluyor. Müşteriye özel reklam modeliyle, farklı bir reklam metodu uygulayan Akbank, gün geçtikçe alt yapısını genişletmeye devam ediyor.