Akbank sosyal medya aracılığıyla müşterilerine yardım edecek. Banka, müşterilerinin sosyal medya üzerinden sorunlarını çözmek için bir Twitter sayfasını açtı.
Bankanın Twitter hesabı hakkında bilgi veren Akbank Bireysel Bankacılık'tan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Galip Tözge, müşterilerin markaya doğrudan ulaşmasına ve sorunlarının hızla çözülmesine imkan sağlamak için ''@AkbankDestek'' twitter hesabını hizmete sunduklarını belirtti. Akbank, @AkbankDestek hesabı üzerinden ürünleri ve hizmetleri hakkında bilgi verecek ve başvuru ile önerileri kabul edecek.
Akbank'ın yeni uygulamasının bankacılık sektöründe bir ilk olduğunu belirten Tözge, dijital trendleri banka olarak yakından takip ettiklerini söyledi. Tözge, “Akbank olarak değişen müşteri taleplerini karşılayabilmek için birçok yeni hizmet sunuyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini artırmak, onlara daha da iyi ve hızlı hizmet verebilmek amacıyla, müşterilerimizin sosyal medya üzerinden markaya doğrudan ulaşmasına ve sorunlarının hızla çözülmesine imkan veren @AkbankDestek twitter sayfamızı açtık. Önümüzdeki dönemde de gelişen dijital trendlerin en yakın takipçisi olarak müşterilerimizin istekleri doğrultusunda en uygun ürün ve hizmetleri sunmaya, yenilikçi gücümüzü her platformda göstermeye devam edeceğiz'' dedi.
Bankanın Twittter hesabında şikayet ve öneride de kabul edilecek.