TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin, AGB'nin kurduğu sistemden çıktıktan sonra reklam gelirlerinin 3 kat arttığını belirtti.Yeni kurdukları sistemle reytinglerin anlık ölçüldüğünü vurgulayan Şahin, bu verileri birçok özel televizyonunda satın aldığını söyledi.. Şahin, 2007, 2008 yıllarında 30 milyon lira civarında olan reklam gelirlerinin 90 milyona ulaştığını kaydetti.           

Basın mensuplarıyla kahvaltılı basın toplantısı yapan TRT Genel Müdürü, reyting ölçümleri ve AGB firması ile ilgili ilginç açıklamalarda bulundu. Göreve geldiği zaman TRT'nin reytinglerinin yüzde 1 olduğunu belirten Şahin, Anadolu'da TRT 1'in önemli oranda izlenmesine rağmen bunun reytinglere yansımadığını ifade etti. AGB ile bu konuda yaptıkları görüşmelerden sonuç alamayınca sistemden çıkıp kendi reyting sistemini kurduklarını hatırlatan Şahin, şimdi hem gelirlerinde hem de program kalitelerinde artış olduğunu bildirdi. Şahin; 2007, 2008 yıllarında 30 milyon lira civarında olan reklam gelirlerinin 90 milyona ulaştığını kaydetti.         

Arşiv

Etiketler