Adidas, yeni reklam kampanyasında David Beckham, Pharrell Williams, Damian Lillard ve Rita Ora gibi süperstarları kullanıyor. Reklam aynı zamanda, ilk defa 1969 yılında piyasaya sürülen Superstar model ayakkabının markanın en çok satılan ve markayla en çok bağdaşlaştırılan ürün olmasına da bir gönderme yapıyor.
Reklamda, korumasız gezmemek, magazin haberlerinde kahvaltıda ne yediğinin söylenmesi, peşinde paparazzi ordusuyla yürümek gibi yıldız olmakla bağdaşlaştırılan klişe özelliklerin, internetteki görüntülenme sayısının, dünya çapında şöhretin önemsiz olduğu ve esas süperstarlığın temelinde yatan özelliğin yaratıcı cesaret olduğu vurgulanmak istenmiş.
Reklamın siyah-beyaz çekilmesi de temayla paralel olarak "cesur" bir tercih olarak düşünülmüş ve ayrıca reklama, tıpkı Superstar model ayakkabılar gibi eskimeyen bir hava katması amaçlanmış.
Reklam kampanyasını, Johannes Leonardo (ABD) reklam ajansı hazırlamış.