Adidas, Twitter'ın yaklaşık 2 hafta önce kullanıma sunduğu "özel grup mesajlaşma" özelliğini pazarlama amaçlı kullanan ilk marka oldu. Kısa bir süre önce, 2015 sezonu ayakkabılarını tanıtmak için "There Will Be Haters" reklam kampanyasıyla tüketicilerin karşısına çıkan marka, kampanyasını destekleyen Twitter kullanıcılarından üçünü seçmiş ve bu şanslı kullanıcıların, Real Madrid oyuncusu Karim Benzema'yla Twitter üzerinden sohbet edebilmesini sağlamış.

Çeşitli reklam ajansları, Adidas'ın bu sıfır maliyetli hamlesini oldukça akıllıca ve iyi niyetli bulmuş. Ayrıca, bu hamleyle birlikte, hayranları tarafından ulaşılmaz algılanan futbol yıldızlarının daha insani görülmesinin de sağlanacağı ifade edilmiş.

Twitter'ın özel grup mesajlaşma özelliğini pazarlama amaçlı kullanmak için markaların bundan başka neler yapmayı düşüneceklerini seyretmek ilginç olabilir.

 

Arşiv

Etiketler