Kültür ve Turizm Bakanlığı 2012 Türkiye reklamları için kolları sıvadı. Türkiye bu yıl, Pazar payını korumak hatta arttırmak istiyor. Reklamlarda, ülkemizin kalite ve fiyat avantajları, çeşitli kültürel zenginlikleri ön plana çıkarılacak.

Destinasyon yöntemi (hedef kitle odaklı reklam) kullanarak yapılacak olan reklamlar; Televizyon, gazete ve dergi gibi kitle iletişim araçlarında yayınlanacak. En çok okunan dergi ve gazetelerde, en çok izlenen televizyon programlarının aralarında yapılacak reklam faaliyetleri ile Türkiye'nin; Antalya, Kapadokya, İzmir ve Muğla gibi turistik mekanlarının destinasyonları yapılacak.

Bunların dışında dijital tanıtım kampanyası da yapacak olan Türkiye, bu iş için profesyonel halkla ilişkilercilerden destek alacak.  

Arşiv

Etiketler