Hürriyet.com.tr'ye beş ulaşma yolunun anlatıldığı “Telepati” kampanyası oldukça ilgi gördü. Gazete okurlarının böyle bir yöntemin olması halinde, ilgilenebilecekleri de bu sayede ortaya çıktı. Gündemi takip etmenin yeni yolu olarak “telepati” yönteminin geliştirildiğini duyuran telepati.hurriyet.com.tr internet adresi üç hafta süresince altı bin bireysel kullanıcı tarafından ziyaret edildi.
Okurlarıyla kurduğu etkin iletişim ile yenilikleri onlara sunan hurriyet.com.tr'ye ulaştıran, beş yoldan biri mobil, ikincisi e-posta, RSS, sosyal medya ve masaüstü uygulamalarıdır. Bunların insanlar tarafından bilinmesini sağlamak için hurriyet.com.tr ‘nin düzenlemiş olduğu yenilik içeren dijital kampanya bitti. “hurriyet.com.tr Telepati Beta” ismiyle düzenlenen kampanya çerçevesinde, gündeme ulaşmak için geliştirilen telepati yöntemini okurların merak ettiği anlaşıldı. Telepati yeteneğinin geliştirilmesini sağlayan yarışma bölümünde beş ödül verildi. Ödüllerden birinciye 47” LG 3D LED TV verildi. Geri kalan dört kişi LG LED ve LCD tv verildi.
“hurriyet.com.tr Telepati Beta” nın anlatıldığı site de, telepati yönteminin nasıl geliştirilebileceği konusunda bilgi veren bir anlatıcının olduğu video kullanıcılara sunuldu. Bununla birlikte, hurriyet.com.tr'ye ulaşmanın en uygun yolunun hangisi olduğunu soran, keyifli bir test te bulunmaktaydı.
Hurriyet.com.tr Portal ve İş Geliştirme Koordinatörü Erhan Acar bu konuda görüşlerini bildirerek; okurların isteklerini ve düşüncelerini dikkate alarak, onlara sürekli yenilikleri sunduklarını, bu kampanyanın ileri teknoloji ve yenilikçiliğin bir göstergesi olduğunu söyledi. Ayrıca, bu sayede altı bin kişinin siteyi ziyaret ettiğini, böylece site trafiğinin de artmasını sağladıklarını, yenilikçi çalışmalar yapmaya devam edeceklerini belirtti.